playlist

Nice Peter vs EpicLLOYD 2 - lyrics

[EpicLLOYD:]
Hey can you put that little, thing back?
Down in there?
No no no, the one below it

[NicePeter:]
You're just a little up my face right now

[EpicLLOYD:]
Oh I'm sorry
Am I being annoying?
'Cause, you said we'd be done at 10
And it's 4 in the morning

[NicePeter:]
I'm fucking burnt out man
It's been six years every day
That I wake up and come to work
To look at your hungover face
I need some personal space
To get away from your screaming
But every time I turn my back
Mother fucker you start scheming
To take over control of some shit
I'm already doing just fine
We'd have more subs than PewDiePie
If you didn't fight me every time
I try to take our little baby
In a creative direction
I'm trying to make art motherfucker
You're trying to find a rhyme for er****** I'm sorry man; no I'm fucking not
Fuck you
You're second class
That's why I let you run ERB2
You're so afraid to lose
But losing's all you do
And tonight I'm not quitting the battles
Bitch I'm quitting you

[EpicLLOYD]
Quit me then you pussy
We'll see what happens
I'll sit back and watch you unravel
And revel in pure satisfaction
I'm out of compassion for you
And you're self-righteous bullshit
er****** jokes dude?
Your whole name means dick
I'm sick of smoothing things out
The same routine
ERB2 is right
I'm covering your ass behind the scenes
And then I try to tell you things
But you're too stubborn to understand
Like dude that is not a cool way
To play Batman
You manipulate your friends
And then you throw them away
I don't know who you shit on worse
Myself or Dante
But I'm not an entrée at one of your fancy resturants
So quit eating up my time picking one of your fancy fonts
And make a fucking decision
So all these people can leave
Excuse me for interrupting Rocket League and smoking weed
They got places to be
And now they're looking at me
Nice Diva is my new name
For you Nice Pete

[NicePeter:]
And doink
Nice punchline bro
You're jokes haven't grown
Since you told them in a lunch line bro
You're an eight-year-old boy stuck inside a whatever year old man
"Look at me I'm EpicLLOYD, check me out I can rap about my problems instead of solving"
If you wanna heal you gotta deal with your issues cause a bottle's not stopping them

[EpicLLOYD:]
Don't take that battle there dude you don't want that at all
Let me guess, right now you're on two beers and a pill, and half of Adderall
And that makes you obsessive and then you fuck up all the fun
So why don't you trust the editors and stop changing their shit after they're done

[NicePeter:]
Yo don't try to paint me as some compulsive little jerk
If you weren't so cheap we could hire some editors to do good work
Who you think just-
Oh that's real funny Andrew

[EpicLLOYD:]
Aww c'mon, now what the fuck did I do?

[Instrumental:]
Allrounda Beats

[EpicLLOYD:]
What?

[NicePeter:]
Who the fuck left the tag in?

[EpicLLOYD:]
Hey Allrounda can you put the..
Yeah and the little..uh..

[NicePeter:]
We cool guys?

[Editors:]
Yeah
I guess so
Okay I've got the card
Did you dump it?
Get your mark
Quiet please
Hero we go
And.. action

[Nicepeter & EpicLLOYD:]
Yo, I guess what I'm saying man
*I've thought with my wife*
Is that I'm running out of patience man
*and gone under the knife*
I'm a patient man but sometimes
*and I've taken years off*
You need to be a patient man
*of the back of my life*
I've got the same shit that I was dealing with
*man, since right in the beginning*
I got the same shit that I was dealing with
*we been fighting*
At the very beginning
*no one's winning*
I'm trying to get somewhere wit hit man
*people would kill to do what we do for a living*
But all your bitching
*Your bitching is*
Is keeping my wheels spinning
*Is keeping my wheels spinning*

[Nicepeter:]
That was weird

[EpicLLOYD:]
Yup

[Nicepeter:]
I'm sorry about some things that I said

[EpicLLOYD:]
I'm sorry about the way you played Batman

[Nicepeter:]
I think I just need a break

[EpicLLOYD:]
Yeah, me too

[Nicepeter:]
You wanna write a song?

[EpicLLOYD:]
Yeah dude!

Lyrics was added by Odbornik1

Video was added by Odbornik1

Show the track to friends at Facebook