Playlists Guestbook

Fuck The Harlem Shake - lyrics

playlist Playlist

Show song Facebook

Fuck the Harlem Shake
The joke has passed its sell by date... I said
Fuck the Harlem Shake
The joke is over for gods sake
Kinda funny for a while
Now it's old... gangnam style
We need to take a break
FUCK THE HARLEM SHAKE
I'm a joke exterminator, a viral terminator
This rap sounds like a shitty Will.I.Am impersonator
Yeah the Harlem Shake's gone cold, even my Grandma thinks it's old
It's no good crying... now you're mine it's peanut butter jelly time
Hasta La Vista, Gangnam Style say bye to your teeth-a
That joke's so past its time, it's in a fucking pantomime
Nyan Cat? Shut your trap, we caught you when you first got crap
Baloney, you're a phoney like Kony... Trying to get a viral fucking a pony
Fuck the Harlem Shake
The joke has passed its sell by date... I said
Fuck the Harlem Shake
The joke is over for gods sake
Kinda funny for a while
Now it's old... gangnam style
We need to take a break
FUCK THE HARLEM SHAKE
Don't do the harlem shake
Let's please not make the same mistake... yeah I said
Fuck the Harlem Shake
That shit gives me a stomach ache
Bad jokes they always linger
Unlike Charlie bit my finger
We need to take a break
FUCK THE HARLEM SHAKE
If the motto's YOLO
Then I don't wanna know-lo
A word about as useless as a polo with no holo-o
Your bottoms all need spanking, and no we don't want thanking
It's sad enough you're spending every waking moment planking
Twitter hashtags
That's that shit I don't like
Hashtag, 'imma carve one on your forehead with a bread knife
That shit cray...
The whole rap scene is so cliche
It don't make sense but that's okay
What she order? Fish Fillet.
Ball so hard motherfuckers wanna find me
That shit cray, that shit cray
Nahhh that shit's just fucking lame
Ball so hard motherfuckers wanna sign me
They'll have trouble trying to find me
What's 50 bland silly motherfuckers dressed up can you please remind me?
Fuck the Harlem Shake
The joke has passed its sell by date... I said
Fuck the Harlem Shake
The joke is over for gods sake
Kinda funny for a while
Now it's old... gangnam style
(I don't know what that means)
NO-ONE CARES WHAT IT MEANS
Don't do the harlem shake
Let's please not make the same mistake... 'cuz bitch I
Ball so hard motherfuckers wanna find me
So hard I got a stomach ache
Ideas they should be fresher
Like a parody of Ke$ha
It's dead for goodness sake
FUCK THE HARLEM SHAKE
Nah..

Lyrics was added by Malina608

Video was added by Malina608


Unclassified lyrics