Playlists Guestbook

Bring Out The Bottles - lyrics

playlist Playlist
Party rock! Yeah!
RedFoo! Oh!
Let's go!
I'm walkin' in the club with my hands up high tonight
On the dancefloor the girlies is lookin' fly
Yeah, It's gonna be poppin' tonight
I say yeeeeah
Champagne's poppin' tonight
The DJ plays the record and it makes the club go high
I'm balling in the VIP, my clique will afford that delight
I say yeeeeah
It's gonna be poppin' tonight
It's gon-, it's gonna be poppin'
I say yeeeeah
The champagne's poppin' tonight
Bring out the bottles, ohhh
I'm ready to go
Bring out the bottles, ohhh
I'm ready to go, go
Bring out the bottles
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles
I'm ready to go, go
Yeah, baby
I own the VIP, me and my clique (?)
Everyday we go and get, Everyday we go and get, yeah
And it ain't no stopping
Shake that girl, keep the bottles poppin'
If I take that girl, then the panties droppin'
But I'll wait right here cuz I see more options
I got it, and now you want it
And then you need it, because I beat it
U-U-Up, make ya scream for more
I drink so much gotta hit the floor
She dropped it low, I slapped it yo
And said this Redfoo with the big ass-froooo
In her ear I said; It's gonna be poppin' tonight
It's gon-, it's gonna be poppin'
In the club I said: The champagne's poppin' tonight
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles
I'm ready to go, go
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles, ohhh
Bring out the bottles, ohhh
I'm ready to go, go
Bring out the bottles
It's a celebration
Let's go!
Bring out the bottles

Lyrics was added by hanbor

Lyrics was corrected by R-Foo

Videos were added by R-Foo, hanbor


Bring Out the Bottles