Playlists Guestbook

Don't Talk To Me (ft. Lycia Faith) - lyrics

Show song Facebook

Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Hold up, why you gotta say that?
You know I like you
So I'm askin' where to pay at
She like so I'll say it again
Cause to me she's so amazing but to her I'm just a friend. Huh!
She drop it down like a earthquake
The way she movin' I'm just wondering the worst way
But I know she'll come swerve to me
Cause these other dudes got money and their love ain't free. Huh!
Gotta show I can put it down
Heart beatin' like an 808, you can hear the sound.
'Bout to make a move as she turns around
But I hold up in my trance 'cause I see it's going down
She got a arm round his shoulder
Yeah they lookin' close, she's askin him to hold her
Walkin' out the door but she stopped like "wait" looked to me and then I heard her say.
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Stop, I know that he ain't right
'Cause I hear that you've been arguing like every night
Knows exactly what he says, and treats you like trash
Girl, you're a princess but he ain't got class
Next day y'all broke up, so I gotta step my game up
I just wanna make you smile again, cause I know I gotta be like more than a friend
Gotta make a move, so I hop in my car and I'll be there soon
Picking up some flowers because I want a surprise
Wanna make you happy, light up in your eyes.
Pull up to your house, and I walk to the door
You open it up, heart drops to the floor
With another guy, lemme look real close
Walk to me and say what hurts the most
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Gonna find a girl
Is the whole world
Just likes me for me
Likes me for me
Gonna find a girl
Is the whole world
Just likes me for me.
It's cool if ya say
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.
Stop.
Don't talk to me.
Loser, lame-o, wannabe
Like oh, totally.
T-t-totally.

Lyrics was added by zlatik98

Video was added by zlatik98


Unclassified lyrics